Офисное здание Янтра - Габрово

Транскрипт 1 Проекты Отрасли Услуги -системы 2 В течение летней деятельности компания зарекомендовала себя как надежного партнера среди заказчиков и успешно завершила более проектов внедрения. В работе мы руководствуемся собственным уникальным опытом в области локализации и адаптации информационных систем к конкретным бизнеспрактикам в России, СНГ, Центральной и Восточной Европе. стремится обеспечить эффективное функционирование рабочих процессов в организации заказчика путем построения современной информационной системы для поддержки управления при принятии решений на любом уровне. Эта система объединяет все бизнес-процессы компании: Отрасли является признанным лидером в интегрированных управленческих решениях для проектно-ориентированных организаций. Решения оснащены богатой функциональностью и исключительно надежны. Она отличается современным технологиями, дружественным пользовательским интерфейсом и богатым набором функциональных модулей. предлагает информационные решения по управлению процессами на основе -систем , и -системы - 4 Услуги По итогам эксплуатации решения по управлению недвижимостью в течение и лет мы можем с уверенностью заявить, что удовлетворены как функциональностью системы, так и профессионализмом и гибкостью, которыми зарекомендовала себя компания , как во время внедрения системы, так и по завершении этого процесса. Специалисты обладают профессиональным опытом и знаниями, чтобы обеспечить полный спектр информационных услуг. Любая ИТ-система настолько хороша, насколько качественно реализовано ее внедрение и поддержка 6 Отрасли Выбор был обусловлен наличием отраслевого решения для сферы промышленной дистрибуции, а также успешным опытом внедрения на предприятиях электротехнической отрасли в Европе и России.

Презентация за фирма «Етрострой-Иге» АД гр Етрополе

Центральное отопление Показать больше Показать меньше Этот текст переведен с помощью автоматического программного обеспечения, поэтому в нем не исключаются неточности. Вы можете ознакомиться с текстом на его оригинальном языке или в переводе на другие языки: Български Квартира площадью Предлагаемая недвижимость построена в

Так же разработаны и внедрены система управления качеством в соответствии с международным Стандартом EN ISO , система управления.

. Продуктът е съобразен с действащата нормативна уредба и със спецификата и изискванията на конкретната организация или индивидуален клиент. Нашият пакет услуги включва експертна поддръжка и автомобилен мениджмънт за държавни и общински структури, малки и големи организации, както и за частни клиенти.

Ние ще работи с Вас за проектиране на потребителски решения за поддръжка, които значително ще намалят разходите и същевременно увеличат ефективната експлоатация на Вашите автомобили. Нашият ангажимент е с предоставянето на широка гама от услуги да удовлетворим изискванията Ви, да ткрием и очертаем възможностите за двустранно ползотворно сътрудничество, като значителното намаляваме разходите по основните елементи свързани с автомобила. Предлагаме коректност, ясни правила и своевременни проф сионални услуги, независимо от числеността на автомобилите, запазвайки и увеличавайки корпоративния и индивидуален имидж.

Клиентите ни получават експертно обслужване от квалифициран и опитен персонал, който търси гъвкав и индивидуален подход при решаване на специфичните нужди на всеки. Установяваме стабилни и предвидими отношения между нашите клиенти и доставчиците на различни продукти и услуги посредством събирането, анализирането и предоставянето на актуална пазарна информация. Можете да намалите документооборота от различни доставчици и да получавате професионална грижа, документи и фактури за разходи от едно място, като се възползвате от редица предимства: Комплексно обслужване в различни области; 2.

Стандарт, опит и експертиза на опитни професионалисти; 3. Индивидуален подход, внимание и грижа към всеки клиент; 4. Практични, ефективни и ориентирани към клиента решения на проблемите 5. Гъвкавост, практичност и кратки срокове на изпълнение; 6.

Моята идеална професия във факти: Архитектът може да работи в проектантски институти, зонални или териториални проектантски организации, ателиета и фирми като проектант, дизайнер, технически ръководител, както и да заема длъжности в държавната администрация. Архитектът използва чертожни и канцеларски материали, измервателни и чертожни инструменти, офис техника, копирна техника, компютри, програмни продукти за архитектурно проектиране, нормативни документи, наредби, правилници, стандарти, проспекти за различни материали и други.

В непосредствената си работа архитектът контактува с колегите си — архитекти и инженери, конструктори от всички строителни специалности; със строители — изпълнители на неговите проекти; с клиенти; с длъжностни лица — представители на административни и контролиращи органи.

Бизнес сграда"Крим" Адвокатът извършва УПРАВЛЕНИЕ НА ПАРИЧНИ СРЕДСТВА на клиента чрез клиентска сметка (специална банкова сметка.

Добавяне към списъка с желания Инсталиране Да се преведе ли описанието на български с Преводач? Мы помогаем наиболее эффективно использовать и развивать объекты недвижимости, сохраняем и улучшаем технические характеристики зданий, создаем комфортные условия для эксплуатации и проживания. Мы ведем эксплуатацию и техническое обслуживание крупных и мелких проектов: Решая многочисленные вопросы, для клиентов мы предлагаем разумные цены, надежность и безупречное качество.

"Авангард" специалисти на фирмата са натрупали безценен опит в поддръжката и управлението на търговски недвижими имоти и жилища. Ние помагаме на най-ефективно използване и развитие на недвижими имоти, опазване и подобряване на техническите характеристики на сградите, създаване на благоприятни условия за работа и настаняване. Все повече и повече собственици на имоти да разчитат на поддръжката и управлението на недвижими имоти"Авангард".

Ние сме в експлоатация и поддръжка на малки и големи проекти, търговски центрове, офис сгради, жилищни сгради, както и бизнес центрове. Решаването на много въпроси за клиенти, ние предлагаме разумна цена, надеждност и безупречно качество. Управляващо дружество"Авангард" ще се ангажира с поддържането и експлоатацията на сградата:

Бизнес здания

Офиси и магазини в София 1. Продажби офиси — Пазарът за продажба на офиси в столицата е замрял от началото на г. Дори и след намаления обаче офисите за продажба много рядко се предлагат на цени под евро на кв. Между и евро на кв. Под евро на кв. Продажби магазини — преобладаващо през г.

„CONDOSCO” бизнес център, гр. Сграда за сезонно ползване с апартаменти, студиа, ателиета и магазини, . Генерален ремонт с промяна функционалноста на сграда „Централно Управление” Лукойл Нефтохим Бургас.

С тех пор АО ДАВИД Холдинг разрабатывает, внедряет и поддерживает софтверные решения и оказывает профессиональные услуги, связанные с оптимизацией бизнес-процессов и повышением эффективности в целях лучшего управления и роста конкурентной способностей наших потребителей. Электронного управления, государственной и муниципальной администрации Банков и страховых компаний, промышленности и энергетики Поставщиков коммунальных услуг. Значительная часть потребителей наших решений — международные компании, работающие на территории страны, и организации, работающие за рубежом.

Защита интересов клиентов является приоритетом и акцентом нашей работы, а единственным критериием достижений служат наши успехи и удовлетворенность потребителей. Фирменная культура основана на изменениях, успехе и бизнес-этике, сфокусированных на партнерстве. Для того, чтобы обеспечить качество нашей продукции и услуг, АО ДАВИД Холдинг внедрило, поддерживает и развивает системы управления качеством и надежностью информацией, сертифицированные по международным стандартам Путем применения этого подхода организация-потребитель экономит на присущих расходах на персонал, обучение, инфраструктуру и техническую поддержку и вместе с тем получает внешнюю услугу качества, гораздо выше того, какого добилась бы за счет собственных специализированных звеньев.

Партнеры В сотрудничестве с ведущими международными компаниями и совместно с партнерами в Болгарии АО ДАВИД Холдинг предалагает законченные и надежные софверные решения и услуги для повышения эффективности бизнес-процессов. Потребители Решений, реализованных на платформе , доверяющими управление своими электронными услугами, процессами и документами, являются свыше организаций, в числе которых:

БИЗНЕС НЕДВИЖИМОСТЬ !!! ОТЛИЧНАЯ инвестиция !!!

Управление финансовым институтам 1. Преимущества Достижение критической массы объединил под одной крышей означает достижение достаточно большой оборот биржевых сделок таким образом, чтобы достичь экономии на масштабе. Существовал сочетание ресурсов, используемых в создании . Вместо того, проводится отдельно по каждой они могут быть экспортированы в общий центр или даже аутсорсинг в иностранных компаниях.

Професии: бизнес, финанси, бижута, подаръци, сграда, дом, градина, офис, телекомуникации, туризъм, производство, производство, управление и.

Этот срок составляет 14 дней до окончания даты разрешения на пребывание. Также не будет продлеваться и сам вид на жительство в Болгарии. Строительные компании продолжают обманывать своих клиентов Начался новый год, но проблемы при проведении сделок покупки-продажи недвижимости в Болгарии остаются прежними. Несмотря на то, что фирмы-посредники должны защищать права каждого их участников в сделке покупки-продажи, они относятся к своим обязанностям крайне безответственно.

Не стоит забывать, что в некоторых случаях может быть и злой умысел со стороны посредника, так как строительная компания имеет несколько объектов и посредники предпочитают встать на их сторону. При подписании предварительного договора обязательно необходимо обратить внимание на пункт — Неустойки. Во многих случаях недобросовестные строители и посредники не указывают как и при каких условиях Застройщик или продавец будет возвращать ваши деньги.

В какие сроки он это сделает и какие суммы, пени и другие штрафные санкции будут к нему применены. Пожалуйста, обращайтесь к адвокатам не после подписания предварительного договора, а еще в момент подготовки документов. Если вы решили купить недвижимость в Болгарии в ом году — обратитесь к профессионалам! Они проверят добросовестность застройщика, адекватность предварительного договора и легитимность сделки.

Не станьте жертвой мошенников!

Предложение за инвестиции

Компанията е създадена през година и е акционерно дружество. Алма Тур е регистрирана на Българска Фондова борса като емитент на облигации , което я прави първата туристическа фирма, успешно реализираща на пазара свои облигации. т година е в експлоатация и новата резервационна система, която улеснява както агентите, така и преките клиенти. От основаването си фирмата работи успешно в няколко основни направления, обхващащи почти всички типове туристически дейности: Компания создана в г.

В компании построена, внедрена и сертифицирована система управления согласно требованиям

Добрата инфраструктура, както и непосредствената близост до центъра го правят предпочитано място, както за жилищни, така и за бизнес-сгради.

Нашият екип от сертифицирани бизнес консултанти, програмисти и системни архитекти изгражда персонализирани решения, позволяващи на нашите клиенти да имат контрол и пълна видимост върху своите финансови процеси, да управляват ефективно веригата на доставките, производството, склада и оперативните си дейности в реално време. Решения за Ритейл От единично място за продажба до вериги магазини със стотици обекти, ние изграждаме иновативни, напълно интегрируеми системи, които съвместяват в себе си функционалности от , , , системи за лоялност и платформи за многоканална комуникация с клиентите .

Електронна търговия Доставяме платформи за електронна търговия като: Интегрирайки ги с нашите бизнес приложения , , ние отключваме за нашите клиенти многообразни бизнес възможности, които електронната търговия предоставя и даваме на техния съществуващ бизнес гъвкавост и скалируемост. Балансираната система от показатели за ефективност е бизнес решение, изградено от екипа на Навтех Груп на база добите практики в областта и върху най-иновативните технологии на Майкрософт.

Бизнесът днес има нужда от инструмент, който да измерва в реално време специфични за всяка индустрия показатели, да отговаря на различни въпроси и да дава възможност на мениджмънта да взима информирани решения. На база на конкретните нужди на нашите клиенти, ние предоставяме и изграждаме различни решения, съобразени с динамиката на бизнес средата и индивидуалните изисквания на всяка компания.

Предлагаме решения, които позволяват на компаниите да продават по-ефективно, да се позиционират по-добре на пазара, да автоматизират маркетинговите си кампании и да залагат ефективни метрики за възвращаемост на инвестицията в тях, да подобряват сервизното си обслужване и увеличат уовлетвореността на своите клиенти. е достъпен като облачна услуга, като стандартна инсталация, както и в хибриден модел. Като част от цялостната система за управление на бизнеса , рационализира управлението на задачите, времетои ресурсите в производствения процес.

Интерфейсът е оптимизиран да се ползва на устройства с екрани. В допълнение е разработено и мобилно приложение, позволяващо на служителите лесно да регистрират и отчитат своето време, както и работата и статуса по конкретни задачи. Те вече избраха най-добрия партньор. Сега е Ваш ред!

Голям офис в бизнес сграда клас А в центъра на София